heartbeat

thx for being my followers

Monday, December 28, 2009

~~sahabat baekku yg trsygg~~


..ahaks..
..ini lah gmbo shbat baekku time sekolah rendah dulu..(NOR FAZLIANA BT JAMALUDIN)
..skg dah ada baby umo 4 bulan yek..
..ish2..aku tak percaya cinta..hehehe..
..gmbo ni time raya aji hari tue..
..xcited nak tgok baby dye yek..
..nak tau nama baby dye pew??
..nama dye best gak iaitu ALIYA QISTINA..(best2 kan?mcm nama dalam novel jew..hihihi)..
..dah lama glew kitorg tak jmpe..
..last jmpe time form 1 kot..
..aku pon dah lupe..
..rindu bangat kat dye..
..bnyak tol cubaan dan dugaan yg dye tempoh..
..tak pew la..aku doakan yana bahagia shgga akhir hayat..amin
..mcm tak prcaya yg shbatku dah kawin & dah ada ank lak tu..
..aku bile plak kan??hihihi..ntah???????
..doa2 la kat aku yek..
..huhuhuhu..

1 comment:

miss zeila said...

oit cik kak..
tak lame ag ko plak ikut jejak langkah mmber ko tu ye...
hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...