heartbeat

thx for being my followers

Thursday, February 25, 2016

Alhamdulillah Finally I got you!

Assalamualaikum wbt

Bersyukur ke hadrat Ilahi yang Maha Esa sebab I finally remember back my ID & Pasword for this blog. Ya Allah sayangnya blog ni. Selama tempoh loss my id blog ni aku dah create satu ke dua blog tapi semua hampeh. berhabuk2 sebab xsama mcm blog 1st. yelah org kata yg 1st susah nak lupe beb. hehee..


Last entry, aku tgok tahun 2013 uols. Sekarang dah 2016 yea. Berapa tahun tu lu kiro sendiri naa?? almost 3 years kot. Tempoh 3tahun menyepi banyak kenangan pahit dan manis dah aku tempoh. Onak ranjau berduri tetapku gagahi jua.



Act, banyak sangat nak update! insyaAllah ada masa & ketika aku akan update satu per satu yea. Bagi yang tak nak follow tak apa. Blog ni aku create as my journal jea..hehehe..Honestly, aku cakap mmg aku rindu sangat2 dgn blog ni. kalo boleh peluk nak di peluk2 nak di cium2 (haishh over kau ni).


Aku yang dulu bukan la yang sekarang! dulu bergelar Cik Fasihah sekarang Alhamdulillah bergelar Puan. InsyaAllah ada masa dan ketika aku akan update foto tunang,nikah & sanding naa. Fotografer whatsapp pict dah siap tapi aku tak berkesempatan lagi nak mengambiknya. Sabar sat naa..hehehe


Oklah dah pjg lebar berceloteh, tunjuk la sket pic nikah kami hari tu. Act yang tu je yang ada dalam pc aku ni pon. hahaha.. nak show sket muke laki hakak yang terlajak hensem.huwekk! #jgncakaphakaktakpayung




Nama Pengantin lelaki: Mohd Amirul Ammar Bin Che Abdullah (abeklateyoo!)
Nama Pengantin perempuan: Fasihah Othman (simpe se simple orangnya,cewahh!!)

Date : 28 November 2015
Vanue: Masjid Jamek Triang Pahang


Orang kata muka kami sama. seriusly?? itulah yg di katakan jodoh. macam mana hakak boleh jumpe dengan suami hakak ni next entry hakak cite naa. oklah dah pjg berjela dah ni. hakak berlabuhkan tirai dulu yea. Assalamualaikum! 

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...