heartbeat

thx for being my followers

Thursday, June 17, 2010

~~SENYUM SEINDAH SURIA~~~

SMILE LIKE BABY~~SWEEETTTNYERRR~~~~

hari nie ada berita baek punyer~~~~semalam aku terkedek-kedek meng'online'kan diri kat library..bese ler kat sana jer ada wifi..gunekan kesempatan yang ada>.back kpd berita baek..aku ngah syok2 online fb,then aku terbaca post cik nab..ahaks..rezuk dah kuar..aku pon ngan jantung yang dub dab..dub dab..bkak jugak ler portal uum tue an..nak tak nak kene bkak gak last2 byer an..so bkak jer ler..tgok2 aku dapat rezuk yang agak baek ler..alhamdulillah..meningkat dari sem lepas..at least ada peningkatan tue pon dah bersyukor~~~


okies seha>>next sem cube tingkatkan prestasi anda yek..usaha tangga kejayaan..(*_^)



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...