heartbeat

thx for being my followers

Thursday, February 24, 2011

hearbeat owh heartbeatku syg.

ada apa apa perubahan tak kat belog seha kali nie?
prasan ke idok?
kalo idok prasan gak meh sini nak kabo sket..

atenyer, belog sy dah ditempekkan ngan 'HEARTBEAT' tuh..
comey tak?
hehehe..
dia adek beradek tiri sepupu angkat ngan incik nufnegg tuh gak la..
dpt bnyak uwang kalau sedara sedari klik kat situh..
nak tau mcm mana caranya?
sila klik cik nunu
huh..cik nunu sy dah promote belog kamoo secara sengaja..hahaha..
bagi sket income tuh kat sy sket..;))

time ksh ats tunjuk ajaq kamoo ea..
bole tmbhkan income sy sket lg..wakakaka..

wokey, nak curik masa sket jek nie.
nak wat assemen seminar yg sgt seha syg..wahhh..punyer tipu..
kene syg kan kan..
kalo tak syg maka tak cinta, maka tak menjadi, maka tak cemerlang..
makanya kene cinta, kene syg, kene suke..(walaupon dlm hati agak sket merana).
belajar kerana ALLAH..insyaAllah..

ya ya ya, betolkan niat itu penting..
ok la, stop dulu..
cau cin cau..
tata..;)

3 comments:

cik nUnU said...

hahahahaha..tQ3
i love u lah...

Yugimudo said...

kenapa dua kali post ade tajuk yg hampir sama: "kenapa dgn ak nie?"

Tahun ni tak buat lagi ker? :p

misz sakura said...

nunu~ i love u 2,3,4 la..hahaha

amir~tahun nie xnak buat dah..ada 2kali ea?ko baca sume ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...