heartbeat

thx for being my followers

Monday, April 18, 2011

mana manners huh ? wahh. takut tak? relax sudaa.

as salam..

hari nih nak tukar ganti diri skjap..(sesuke ati akula sbb tuan punyer blog kan). seingat selupe aku la, tak penah lagi buat entry ketidak puasan hati pada seseorg nih. tapi sem nih memang menguji kekredibiliti aku sebagai manusia dan muslimah sejati..cewahh.. ni semua pasal assemen. tension woo jadik budak last sem nih. yela, assemen belambak2 besepah2 toksah nak cakap la. dapat plak bdak grup yang terbaekkk dalam membuat kojenya..sabo ajela labu yek..humm..





aku tak kata aku bagus dalam semua perkara. tapi at least tolong la ada manners yek. aku rasa dorg nih,kene amek kursus dengan puan rafidah pasal manners la. remaja sekrg dah kurang sopan santun dalam setiap perkara. yela, at least hormat org lain la. mcm mana org nak respect kita kalo kita tak respect org lain kan kan. so pikir2 kan la yek. (peringatan tok dri sndri gak sbnrnya). no body perfect rite but we must toward the perfect way. nak jadi perfect kena la belaja dari yang lebey orang yg lbey veteren.hik2.




tak semua benda aku boley share prob aku kat sni tok jaga hati bnyak pihak tapi entry nih bagi pedoman tok sape2 yang berminat nak baca entry ni jek. kalo tak berminat takpe sbb tiada paksaan dalam hidup korang kecuali hukum yang diperntahkan oleh Allah wajib la kita patuh sbg hamba. kalo di ikutkan kata hati memang binasa. so, bersabarlah wahai seha sayang( cara untuk aku memujuk dr sndr sebenarnya). mungkin setiap orang ada cara masing2 untuk luahkan perasaan dorg. tapi kalo bagi aku, aku lbeyh suke berterus trang tp tengok keadaan gak. kalo perlu aku berterus trg tok selamatkan keadaan akn aku bertrus trg jek. huwawawa..naseb la ngan mulut den nih bila den dah start cakap tapi tak ada cam mulut laser era yek. juz lampu laser jek.



humm..setakat tuh je la bebelan aku kali nih. macam dah penat gler membebel bebel nih..haha..okies, dah lega sket. thanks pada blog terchenta..


p/s: doakan seha nak grand seminar next 2 weeks ni eak..smg dipermudahkan segalanya..ameen..;))



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...