heartbeat

thx for being my followers

Sunday, April 25, 2010

..ahaks..sudah berhabuk2 & bersawang2 dah kat blog aku neyh..yela xupdate sokmo..bukan xnak update tp kekangan masa..this week aku final exam..so mmg xsempat nak update apa yg patut kat sini..huhuhu..aku baru saje melepasi 4 paper..lg 3 paper lg..go..go..seha..ahaks..smlm ngah aku study bgai nak rak, aku baru teringat besday someone..mcm mana au leyh lupe nie..hehe..nak tau besday sape????ahaks..moh2 kita zasszzzz~~~!!!


**********************************************

****************************

***************

yuhuuuuuu..besday mamat sengal nie upernyer..adek aku yg ke-2..still single..oppss..xtau la kalo dah ada aweks..dia nie mmg bajet pasan sket..bajet sume gurlz suke kat dia la..haha..ntah..aku layan kan jew adek aku nie..hahaha..smlm dok2 study tibe2 lak enset aku brbunyi remider besday dak sengal nie..hahaha..so, aku pon wish besday ler..last2..leyh plak dia ckp sesedap rasa jew msg dia brbunyi bgni yek "weyh, aku nak adiah bsor dari ko..xkira"..adoyai..bole2 aku bg adiah bsor..penangan kaki ku ler..hahaaha..xda la..juz kidding..aku sbonanyer ngah kering gak nak membelanja org nie..tp aku akn usahakan gak ler bg adiah even xbesau an..sabo yek..hehe..=)


adoyai..lupe plak nak kenalkan nama erk..ahaks..nama diberi mohd Fadhli b.Othman..berumo 19thun..still blaja lg yek..kat kolej komuniti rompin..huhu..blaja pemalas..bnyak maen jew dia tau..ntah ler..bile ler dia nak matured xtau..bak kata mak..harap badan jew besau tapi otakkss humm..lu pk la sndri yek..hehe..xabes2 dok kutok adek aku nie..hehe..naseb la erk..tapi walaupon dia nie sengal aku ttp syg kat dia..yela, tak kan putus air dicincang..btol tak??


last word..happy besday to u..hope u more matured yek..umo pown nak meningkat so, pkiran pown kene tgkatkan gak ler yek..hehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...