heartbeat

thx for being my followers

Monday, February 8, 2010

~~dari sntok ke hutan sintok..tak ada beza kan??~~

ahaksss!!hari smkn hari smkn dkat nak holiday raya cina..juz mghitung hari jew..aku balik hari khms bersamaan 19 feb 2010..pg tue sbnrnyer aku dah xda class dah..semua kelas cancel..pg td kami smpat membodek & memujuk rayu en.faiz utyk cancel class..tp bg aku tak kisah pown sbb pew, aku balik mlm..boring seyhh pg xda class lgsung..

ish3...aku nie dah melalut nie, sbnrnya entry kali ni nak story pasal klk aku..aku pergi camping ke untan sintok jew..haha..dkat dlm uum jew pown..uols layan jew la gambor2 teman nie yek..haha..=P



of coz la kene mulekan dgn pic tuan punyer blog dulu kan..amek berkat..hehehe..=p


linda & aku dlm bus..smpat jew snap..haha..


tgok btaper gumbiranyer mereka




nmpak tak beg oren tue..yg dak laki tue angkat..sbnrnyer beg aku..slmber bdak jew suh iwan angkat..haha..xpew2 iwan, aku tau ko baek hati..hehehe


semua sbok discuss utk plan strusnyer..

ahaksss..ptg tue maen game..grup aku kne denda..malu seyhhh

sblh mlm kene pkai baju formal..muke aku tkg jmput VIP..xsuke2..!!!



hari ke-2 pergi jungle trekking..bnyak glew pacat..




kak fida bertungkus-lumus mnyapu..tgok..yg sbnrnyer dia tgh geram kat somebody..sbar2 kak fida..kami ttp skong kak fida..



aku & ida trsygg..=)



gambar sblum disapu..hehehe..


gambar selepas disapu..brbeza kan???



kasut aku pas jungle trekking..trok gleww..tak tahan..hahaha..alamatnyer kene beli baru la kan..

note:majulah sukan utk negara..haha..camping tue best gak la..smpai sakit2 kaki..bnyak pacat..aku adlh anti pd binatng yg berkulit licinnnnn!!eeee..urghhh..tak snggup aku..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...