heartbeat

thx for being my followers

Wednesday, February 10, 2010

~~suke duke ku time camping~~~



salam semua..tgok lah pic nie..aku suke sgt..hehehe..lima shbt baek..budak2 silat..dari kiri:linda,hajar,dayah, aku n fairuz..best kot time nie..sbnrnyer silat cekak bnyak mngajar aku..tp xsemua kita leyh absorb apa yg pak long or abg chot smpaikan kat kami..semua tue aku tapis dan aku pk sedalam-dlmnyer..mmg bnyak btol apa yg paklong bg nasihat tue..

pak long dah kami aggp mcm ayah kami sndiri..dia bnyak buat aku berpk baek dan buruk..sbg org yg lebeyh mkn garam dr kita sbnrnya bnyak pengalamn yg dah dia tempuh..kalo sbrg kemushkilan kami suke tnya pak long..pak long lebeyh ramah & mesra dari juru2 latih yg laen..dia dah anggp kami mcm anak2 dia sndri..

silat nie sbnrnya bukan mngajar kita utk pertahankan diri kita sndiri jew tp dia ajar kita lebeyh dari tue..nilai2 yg baek perlu ada dlm dri..juz kita sbg manusia yg selalu lupe dan alpa bnda2 mcm tue..dari camping tue gak ada la nasihat dari abg senior kami..so funn!!


nak tgok pic pak long tak???ahaaksss***




yg berbaju blue tue la pklong..hehehe..


p/s:setiap pngalaman mematangkan kita..trpulg pd kita utk menilai bnda tue baek or buruk..Allah dah anugerahkan otak yg plg brhrga pd kita..sbaek2nye gunelah dia ke jln yg baek..jgn mnsia2kannyer..=)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...