heartbeat

thx for being my followers

Thursday, February 11, 2010

~~pengakuan peribadiku~~

hye..salam..semua readers blogku..trime kasih coz sudi membaca..k..hummm..=)~~~before tue nak wish HCNY to all chinese kat m.sia nie..jgn lupe bg angpau kat aku tau..hehehe..aku nak tuntut kat how,sun fong, ah siang n bnyak lg la bdak2 petro nie ang pau..hehehe..

ok, back kpd tujuan utama, dlm masa beberapa jam lg aku dah nak balik phg coz cuti CNY kan..so, dikesempatan tue aku nak buat pengakuan dan explanation yg agk ptg dlm hdup aku..mungkin entry nie ada kaitan dgn sesetengah pihak yg trlibat..tujuan aku bknlah nak malukan sesape tp juz nak bg explain apa yg sbnrnyer berlaku..

bg pihak yg trlibat, aku mntak maaf kalo aku mmg salah or aku mmg xsdar akn kesilapanku..cerita yg sbnrnyer mcm nie..1 ptg tue, aku buzz smone guy nie..nie dialog antra kami~~~


aku:buzz!!

guy:hye

aku:watpe??

guy:baru balik dr somewhere..

aku:owhhh!!!

guy:pnat n ngantuk la..nak tdo jap..

aku: ok..ptg2 pon tdo??hummm..

guy:a.ah..pnat la..

aku:ok la..bye2..

guy:bye..


disini, aku nak tekankan bhwa dialog antra kami tak da berkisar kutok-mgutok org lain or someone yg terasa dikutok or apa2 jew la..aku rasa aku ptot btolkan keslah fahaman nie sbb aku mmg xda kutok sesape..kalo nak tuduh aku gedik sorry la..sbb aku tak de niat nak ngorat dia or apa..sbb dia bukan taste aku..ramai lg kot aku boleh choose but not him..sorry to say..

mybe, ada sesetengah pihak anggap aku mcm tue..xpew la..aku redha & terima ngan hati yg open..org leyh ckp apa jew..at the beginning lg aku mmg xnak add dia tp humm..pihak yg trlibat pk2 kan lah apa yg dia ckp kat aku..mmg pihak aku ada salahnyer..

kalo nak ckp, aku story & jaja cite nie kat org laen aku rasa aku xda perbesarkan story nie kat fb or apa2 jew sesawang2 intrnet..yg membolehkan semua org tau..ok, tue aku dah lama lupekan..

skg nie, jgn pk kesalahan msg2..buang yg keruh amek yg jernih..aku nak jelaskan disini aku mntak maaf kat dia skiranya mmg ada kasar bhsa dr aku..yela, time tue mmg aku mrah glew2..dah tuduh aku mcm2 kan..bnda yg aku tak buat..tp tak pew la, aku trime jew skg nie..skali lagi aku mntak maaf pd pihak yg trlibat..buat apa nak bermusuh lama2..pnat la..Allah tak suke org yg putuskan silaturrahim nie..


p/s:sorry if i make mistake!!=(

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...