heartbeat

thx for being my followers

Tuesday, July 13, 2010

~~~5 cara lebeyh langsing~~~

Masih belum berjaya mendapatkan tubuh yang langsing????mungkin tips di bawah ini boleyh membantu::::

** kadang2 korang terdorong untuk makan bnyak bagi hilangkan stress @ kesedihan ke kan..daripada korang melayan keseronokan yang melampau sehingga memberi kesan buruk pada badan, lebih baek korg bersenam atau berjogging yang berkesan..ahakss..lagi best kot..tak cuba tak tahu kan~~~=)))

** terikat pd diet yang rendah kalori saje belum tentu dapat mengurangkan berat badan.. Yang ptg, korg perlu bijak mengawal jenis makanan dan pilih waktu makan yang sesuai..

**sediakan makanan yang ringan yang sihat mcm yogurt bebas lemak dan biskut yang dpat mngelakkan diri drpd godaan mknan..kalo korang lupa boley jugak alas perut dengan minum air..(*_^)

**ahaks..yang paling penting~~ada orang cakap makan sambil berjalan boleyh bakar kalori tapi sebenarnya tidak yek..sebaliknya tanpa korg sedar korang dah ambik bnyak kalori..huhu..

**sebenarnya kekurangan kalori mengundang korg untuk makan lebey bnyak..biarkan sdg berdiet, kita tak boley kekurangan vitamin dan mineral yang sememangnya diperlukan oleh badan..jadinya, jgn biarkan diri anda KELAPARAN!!~~~~

++Pesanan penaja>>bilakah beratku nak berkurg nie??hehe..moh le kita sama2 jaga diet di smping jaga kesihatan..yang penting badan sihat otak cergas~~~=))))

2 comments:

Lizzie Yasmin said...

makan byk buah pun bagus jgk.. epecially pisang.. memang dapat tahan nafsu makan.. good luck..

vanillasakura@MiSz sEhA said...

..ahaks..
..2 pon bgs gak an..humm..
..btw..thx..hehe..=)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...