heartbeat

thx for being my followers

Sunday, July 18, 2010

**dunia baru bermula disini**

+++new sem, new spirit & new environment..ahaks..pada sem nie aku dah secara rasminyer dah final year..so lagi 2 sem lagi untuk aku grad..ahaks..pastu praktikal..wawawawa!!!=))))..syok an??smga Allah mempermudahkan perjalanan hambaNya ini..amin~~~~(*_^)

+++adoyaii..terlupa plak tujuan utama aku membebel+beleter kat sini..hehe..sbnrnya aku nak tunjuk bilik baru kitrang yang agak cantek kot..sbb perabot sume dah baru..hehe..++
**sesungguhnya bersyukur le ngan apa yang ada**hehehe..

++untuk 2 tahun nie, aku & rumate duduk di block c115 dpp petronas,uum sintok..(adoyaii..detail la plak..wakaka..saje mana tau korang leyh datang bilik aku an...jemput2 la..pintu sentiasa terbukak..hehehe..tapi jgn lupe bwak mknan apa yang patut ea..=)))++

++then, untuk last year nie, ngan secara rasminya FASIHAH OTHMAN bersama rumatenyer EZZAH NOOR NOORUL KAMAR telah berpindah atau dengan kata kasarnyer..cettt!!..tercampak kat block d115,dpp petronas uum sintok..hahahahaa~~~~+++

++first2, mmg kami tak bape nak puas hati sbb maybe ada orang telah mensabotaj kami dg mencampakkan kami di blok sebelah..tak semena2 kami jadi merempat jap kat bilik orang laen..adoyaii...sabar2 yea..++

++kpd orang yang mensabotaj kami, aku dah maafkan dah..aku mls ar nak pk sume 2..small matter jer kot..biar la dia nak buat apa..yang pasti aku tak nak musuh ngan sape2..(**mmg pada hakikatnya hati kecilku agak terkilan+keciwa ngan tindakan sesetengah pihak..tapi tak pe la**))

++ahaks..lupekan cerita sdeyh tue, moh le aku nak tunjukkan bilik kami yang lagi cantek kot dari bilik dulu..hik3..**jangan mare ea**



++bilik 4d115 dari pndg depan bilik++
++maaf la tersangkut sana sini..hehe..especially tang plastik kuning 2 yang xtahan tue..wakaka..bakul sampah kami kat luar..so mls nak letak kat luar letak jer plastik tue kat ctu yea..hik3+++



++pndgn dr sudut lain plak..hik3..++
++ya Allah, mmg serabut..bilik sape la nie yek..haishh..tak ngaku la plak..wakaka+++=))



++ahaks,,tadaa!!nak tau katil sape nie???mst ler katil empunyer blog nie..hak3++

++meja study+my lappy & whatever je ler..yang ptg aku syg lappy ku..hahaha. kerana dikaulah tempatku mencurahkan idea2 sengal & tak bape nak sengal nie..hehe+++



++kalo korang nak datang bilik aku pon tak kisah..hehe..++

++ini je lah tatapan mata buat korang yek..hik3..++


**entry nie di update ketika aku tak da kelas..haha.sempat update kot..xpe2..i like!!!=)))**

2 comments:

assila. said...

bestnye bilik 2 org jee. saya di uitm nie b4. ngee~ epy study! :D

miss sakura said...

..owhh yeke??..
..ada buruk & baeknyer bilik 2 org nie..hehe..
..eppy study gak kat assila..=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...