heartbeat

thx for being my followers

Thursday, July 15, 2010

^^cerita daku pada hari ini^^

++hari nie mood aku untuk menugupdate blog nie macam berkobar-kobar la pulak..banyak nak share..bagi sesape yang malas nak baca entry nie silalah jangan baca..hehe..saya tak paksa tapi bila dah baca kene lah habeskan an??huhu..++

++pagi tadi dapat info yang gred untuk semester nie mungkin akan meningkat..ahaks..ada A+,A & A-..tapi C- dah kene repeat..ahaks..sangat risau aku untuk sem nie..sem nie kene struggle ye cik seha oii~~~jangan maen2..++

++sejak 2, 3 sem nie aku mmg aktif giler ngan fb..ahaks..sume student u aku rasa major yang suke melayari laman sosial tue an..pasti!!!termasuk le aku..hahaha..+++

++sebut pasal fb nie, ahaks..aku nak cerita kisah yang buat aku kantoi dengan lecturer PERAKAUNAN ISLAM aku..ahaks..EN. AMIRUL FAIZ B. OSMAN..huhuhu..lect kesayangan nie dah lama dok jadi frenz list aku kat fb..ahaks..nak di jadikan cerita..aku buat la post kat wall aku mcm ni.."ponteng 1 kelas..opss..terbocor rahsia"..hahaha..++

++then, bnyak le komen2 member2 aku tue..tiba2 pulak en.paes lect kesayangan menyampuk kot..haha..adoyaii..kantoi..last2, nama aku dah jadi fames jap kat dalam kelas dia..huhu..tidak semena-mena pulak an..adoyaii++

++ahaks..tapi tue kisah yang memalukan aku..kisah yang membahagiakan aku..jeng.jeng!!!..hehe..nak tau???jom-jom zoom bawahh~~~~=)))



*******

****


**


*

*


*

++ahaks..nie la bendanya..pemberian dari hubbyku..hehe..++


++gelang & rantai dari sabah..gheee~~++

++gelang nie dipos oleyh member dia..juz pesan jer..hik3++

++apa-apa pon thank..thanks..thanks..sangat..ghee..~~~~=)))))++

++senyuman sampai ke telinga walaupon aku tak tengok secara dekat..tapi juz gambar nie telah di anta oleyh pak su ku..haha..nampak gayanyer aku boleyh pkai time balik raya nie la yek~~~++


++sebut pasal balik raya..ahaks..korang baju raya tahun nie tema apa ea???hehe..aku??mesti la belom decide lagi..adoyaii..pose pon belom..apa kes beli baju awal2 an..humm++

++penat bercoleteh..tak sdar time untuk solat..hik3..okies..cau cin cau..~~~++

++SELAMAT MEMBACA++

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...