heartbeat

thx for being my followers

Saturday, July 17, 2010

^^ketika usia semakin meningkat, rupe pon makin berkedut2..haha..^^

++morning guys..pagi2 lagi anak dara chek sarihat nie dah bangun..hehe..++

++di kala pagi yang indah nie mood untukku berceloteh makin bertambah2..haha..=))++

++malam tadi sebelum tido, ak berkunjung ke bilik sebelah..ahaks..time tue ak tengok rumate 2 org tue dok khusyuk meng'online'kan diri masing2 di fb..humm..tapi ak tertarik nak tengok apa la yang jemah dok gelak sorang2 tue..ahaks..++

++nak tau apa??humm..rupe2nyer dia try, test muka kitorang bila dah tua nnt..ahaks..++

++nak tau ruper korang bila dah tua nnt??hahaha..try le klik di sini++

++meh nak tunjuk ruper ak bila dah tua nnt..hehehe..jom2 zoomm!!!!++

^^^

^^^


^^^


^^^

+++tadaaa!!!nie lah rupernye aku bila dah tua kelak..wakaka++






++buruk benor ruper aku bile dah tua..hahaha..aku, jemah & farah terkekeh gelak tgok muka aku nie..haishhh..!! tak boley jadi nie..tak patut btol muka aku bila tang kening aku tue..korang nampak tak kening aku macam ada double line plak..haishh+++


++dorang kata "seha, ko lpas nie kene jaga kening bagi elok2 sket..wakaka"..adoyaii..++


++nak tengok tak muka nukhman@ my hubby punyer muka bila dah tua????hehehe..jom2!!!





++ahaks..ini la rupenyer..tak bnyak beza kan??haha..awet muda ke apa nie??hehe..++


++pesanan penaja:::kepada hubbyku..sorry tak sengaja terupload gambo nie..haha..(cewah..ayat cantek punyer..wakaka)



++korang cube la plak muka korang bila dah tua nnt yek..hehe..++

++SELAMAT MENCUBA++bubye!!!*_^

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...