heartbeat

thx for being my followers

Monday, July 18, 2011

cube fokus !

word 'cube fokus' di atas sangat menyentapp jiwa raga haku hari nih. hangin gak la satu badan..malas nak cite panjang. nnt mengaibkan sesetengah pihak plak. haku nak luahkan apa yg terbuku di hati jek. sesuke hati korang lah nak baca ke tak nak kan..ada haku kesah??


pagi tadi mmg haku hangin satu badan la kan. penat kot wat koje tuh dari kul bape. bejam jam gak la aku dok wat susun susun benda alah tuh. then, ingat dah settle. haku pon letak lah bnda alah yang haku susun tuh atas meja dia. at last, boley plak bnyak bunyikk.


'fasihah, knp u wat mcm nih? kan i dah ckp u kene wat mcm nih hari tuh. cube fokus kalo orang cakap'..kata beliauu.. ! arghhh. cuba FOKUS? tuh ayat yg sentap jantung haku tuh. wokey fine. ko cakap lain. bagi arahan pon tak betol nak maki hamun gue. dah cukup baek haku tlg tau. even tuh bkn koje haku. apa kess ! mntak tolong tapiiii..haishh. mmg rasa nak bagi makan sup seliparr jek. mujur kesabaran haku nih masih ada.



apa guna muke chantek tapi perangai cam @$%^&#%!..malas haku nak sebut word tuh kan. haku mmg jarang nak marah marah orang nih. kalo dah marah mmg meletoppps tahap gaban, dewa dewi sume la kan.. !




btw, kalo bkn sbb sifat ke'hormatan' n ketatasusilaan haku jek, haku still ley berlembut dan bersabar lagi taw. kalau tak dah lama haku pegi tenggek periuk nak wat sup seliparr bagi kau makan sket. soryy to say laa kan kan..hamek kau.


tahap kesabaran orang pon ada tahap tahap dia kan. tahap kesabaran haku kali nih dah nak smpai kemuncak gunung merapi dah nih. dah tak leyh nak define dah gunung apa lagi dah kan. sume gunung haku dok bantai kang. jangan smpai lutut haku berada di muke mu...



p/s: juz luahan perasaan yang perlu dimuntahkan. tak tahan dowh simpan lama lama. macam nak pecah dah dada nih. terpulang la pada korang nak menilai haku cam mana kan. ada haku kesah? atc, kesah gak tapi ni lah sy. i'm not da hipocrit person. SEKIAN !


.........................................peace no war............................................

2 comments:

fAr'z hAdi said...

perghhhhh...ptut la ayat FOKUS tubik kt fb awk 2..rp2nye ni al-kisahnye ek..hehehe..sbar ek...myb dia pk awk prac stdent, so dia sng2 nk mtk awk wt mcm2...

misz sakura said...

tu la kan. sume nak salahkan dak2 praktikal. mcm la dorg xpnah wat salah kan. salah sndr pon salahkan dak2 praktikal gak. dah la aku sorg2 farah kat unit aku tuh. smpai hari nih dah meletoppss dah pon..lega sket..rasa mcm dah hlg bebanan yg berat gler..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...