heartbeat

thx for being my followers

Thursday, September 10, 2009

..kuey rAyA!!...


..ni chocolate cookies..(aku tempah kat kak shafa)

..kuih simpul kasih( beli kat akak senior)

..cornflake cookies( beli kat kak shafa gak)

..almond london(beli kat library)

..antara kuey raya nak bwak blik umah nnt..hahaha..
..bnyak x??
...aku sbnarnya menghitung hari tok cuti hari raya...
..xsabarnya..hehehe..
..yela, sape xnak raya an..
..tapi bg aku, raya aku xda la best mcm dulu2..
..sebab tanpa ayahnda yg trcinta..
..hummmm...
..mak mst lg sdey..xpew2 sabar2 misz seha oii..
..tu sume dugaan n cabaran..
..yg hdup mst truskan hdup..
..tahun ni, mak maybe xbuat kuih raya sbb mak agak bz ngan keje..
..so, aku la kne beli kuey raya..hihihi..
..aku beli 4 jnis kuey raya..(mak aiii, bnyak an??hahaha)..
..mst la, dah xsmpat nak buat dah ni..
..aku blik pon 17.9.09 n sampai phg pg 18.9.09..
..yg sdeynya, aku org lastbalik kg ant dorg tau (ezzah,lieya,syikin,ika n bella)..
..sdey x???bg pihak aku..
..xpew2 sbar yek misz seha..
..yg pnting dapat balikkkk!!!..
..tp b4 balik aku kne tempoh 2 exam..(mikroekonomi n business ethic)
..huhuhu..
..bnyak2 brsabar d bulan ramadhan ni ek..
..kalau tak, lecturer mikro aku(EN. MAHADI) mmg nak tgguh ag exam ktorg..
..dah bnyak kali tgguh dah..
..tak larat nak tggu lama2..
..yela, dah lpas tu xda la nak beban bnyak sgt an..
..tak pew, yg pntng happy nak raya!!!..
..hehehehe...
..hope raya ni u all eppy gak ek..
..SELAMAT HARI RAYA N BERHATI2 D JALAN RAYA..
..PANDU CERMAT JIWA SELAMAT..(cet!!dah mcm MENTERI lak.hhihihi)

1 comment:

Yugimudo said...

kesian ko, kuih raya kena beli. Ak balik ni jer mesti bersepah kuih raya mak ak dan mak cik2 ak buat. tunggu ak balik dan maka jew.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...