heartbeat

thx for being my followers

Tuesday, September 29, 2009

**janji**

..di pagi yang hening ini,(aiya bermadah la plak ek??)hihihi..tbe2 plak aku teringat pda jnji aku kat sahabatku(yugimudo), so aku pon kne la tunaikan jnji tu an..humm..sebenarnya sahabatku ni nak sgt tgok baju raya aku yg sebenarnya..yg aku pkai baju raya 1st tu hanya baju raya bidan terjun jew(ish2 ada gak ek)..hehehe..nak tgok ke baju tu??ok, sila scrol ke bawah ok!!


...

..

..
..


..

tadaaaa!!!



ni la baju kebaya aku beli kat alor star..ntah hari raya ke bape baru pkai..hehehe..

..ni plak kain dia..aku dah zoomkan sket..bg nmpak jelas an..


..pic ni jew la yg ada time aku pkai bju ni..hummm..


..haaa..dah puas hati??aku sbnrnya bukan xnak pkai baju kebaya ni tp aku ni penyegan sket nak pkai baju2 mcm tu..ala2 nampak body..hummm..abes kne marah ngan mak sbb buat pnat beli tp xpkai..xpew la mak, nak buat mcm mana..Islam bukan agama paksaan..hehehe..tu bagi org bukan Islam nak msuk Islam sebenarnya, xda kaitan pon ngan baju aku ni..hihihi..apa2 pon bagi be happy ok..harap2 sahabatku yugimudo berpuas hati la hendaknya yek..humm..tu je la story yg nak aku share pd kali ni..

p/s: to my frenz uum jgn mare i xpkai bju tu ek..hehehe..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...