heartbeat

thx for being my followers

Thursday, October 1, 2009

##cuci2 mata##

..hari ni bermulalah expo + konvo uum..dari 1/10-5/10 2009..maka aku antara orgnya yg terlibat utk menjaga booth seni silat cekak..yela, aku an ko-k silat cekak..kene la promote sket..humm..lepas klas mikroekonomi kul 11pg td, aku trus menumpang kete member chek unu utk ke tpak expo..smpai2 jew, ida dah terpacak kat booth silat cekak..aku sempat snap pic ni tau..yela, tahap kebosanan dah nak bermula..pastu, kitorg apa lg mencuci2 mata ngan tgok booth2 lain la..hihihi(curi tulang sket2)




persatuan seni silat cekak malaysia(PSSCM)


..lepas satu kdai ke satu kdai kami masuk..nak tau kdai apa kami masuk??jom2 layan!!!

cantek2 baju kat sana..duitnya pon cantek2 gak an..huhuhu..



comeynye!!!!(sape nak bg sy ek??nak beli sndri agk mustahil)hihihi..

..agk menarik la..



..bnyaknya buku..mcm2 ada..

..sebenarnya, kami nak carik kdai naim..nak tau naim jual apa??huhuhu..ahakks..jual arnab!!comeynya!!aku & ida truja la an..tuntut ilmu pasal nak jaga arnab ngan naim jap..apa lg snap2 la jap kat kdai dye..walaupon ada rmai gak la org kat situ..buat muka slamba badak aku nie menangkap pic arnab2 tue..geram sgt kat arnab2 tue..




..comey an??



..tgok la arnab tu..malu2..



..ni la tauke kdai arnab kita..naim..



..ida tersangat la teruja ngan arnab2 tu..



.. aku sbnrnya takut nak pgang..hihihi..

..aku sempat bertanya kat naim lg macam mana nak knal ant arnab jantan ngan betina..hehehe..naim pon tunjukkan la kat aku & ida..owhh..baru la aku tau..nak jaga arnab ni xsusah pon..bak kata naim la..bg org mcm aku yg xpnah bela arnab ni mmg la susah an..tp mak pnah bela arnab masa aku kcik2 dulu..time tu mana la aku ingat an..nak bawak kat phang agak jauh..xkan nak bwk naik bus plak..abes la sesak nafas arnab2 tu kat dalam bas..haahaha..kalo beli kat expo ni naim ckp susah sket nak dapat murah tp kalo beli kat umah dia leh la dapat rm15 sekor..murah an??..nak belii!!!

..the moral of the story, pilih la u dkat2 sbb senang nak bawak & angkut apa2 pon dr u ke rumah..hehehe..


2 comments:

sue_pinky said...

seronoknye jenjalan..
btw salam singgah..
4llow u!

vanillasakura@MiSz sEhA said...

..ok2..
..tq2..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...