heartbeat

thx for being my followers

Sunday, October 4, 2009

- - - gempa bumi- - -

balik dari kelas finance management pukul 5 ptg td, bella bg tau pasal berita hari ni..nak tau cerita apa paper hari ni??uols mst dah baca pasal kejadian gempa bumi kat Padang,Indonesia an..yg paling mengejutkan aku, kejadian tu berlaku kat UNIVERSITI ANDALAS..dalam mind aku trus aku teringat kat best frenz aku..Benazir Jan..macam mana keadaan dia kat sana??..xsenang dudk aku..aku pon terus call dia..nasib baik berbunyi dan dapat dengar suara dia..aku bersyukur sgt2..yela, dia selamat an..ben cakap uni dia mmg dah abes dah..4 buah kg dah di telan bumi..subhanallah..adakah ini tanda2 kiamat sudah dekat??..bumi ni sudah tua dan tunggu masa jew..berbalik kpd cerita asal, ben sbnrnya tertunggu-tunggu gak call dari aku..dia sbnrnya dah ada kat m.sia 2 hari dah..juz aku yg xtau..sorry sgt2 ben..aku btol2 xtau..hummm..


ni pic time ben datang kat UUM..time tu mmg dia datang nak surprise kan aku sbnrnya..dia dah plan ngan rumate aku misz ezzah..ish2 aku mmg trkezut gler la an,..



..comey x??humm..ben ni mix pakistan dan cina sket dan bnyak lg kot..tp yg pasti mix la..


..mlm tu ktorg sempat bergambar la..sbb pagi tu ben dah nak blik..hummm.. agak sdey sbnrnya..





p/s: hope ben cpat smbuh dan luv u....kalau ko dah smpai kdah InsyaALLAH aku datang melawat ko ok..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...