heartbeat

thx for being my followers

Sunday, October 18, 2009

why???

..knp dye agak lampi untuk memahami perasaan aku???
..sudah lama kita mengenali tp si dye ttp lampi dalam memahami aku..
..ish3..
..adakah aku ptot berterus trg dgn mggunakan lampu sportlight???
..adakah wajar aku buat bgtu????(hummm..musykil aku)..
..katakanlahhhhhh!!!!!..
..bg la cdgn kpd aku..
..sama ada dye yg lampi @ aku yg kurg brtrus trg dgn mggunakan cahaya lampu??
..or aku hanya wait & see???
..hummmmm..
..xsuke!!!!..

3 comments:

Amir Yugi said...

Ade lg ke orang lg lampi dr ko?:p
Guna ar lampu minyak tanah br seram dowh. Neway, ak dh tgk dh 2/3 cite Kuntilanak tu... Agak seram ar... Camne ar ko leh brani tgk cite camtu...

miss sakura said...

..ntah la..
..dah la kitorg dok depan skali dowhh..
..hihihi..

elin said...

yugimudo..asal name ko macam yugikuasimodo je aku tgk...ahahaha..asal pelik sgt name ko..?ko bajet ko korea la...ahaha..guraw

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...