heartbeat

thx for being my followers

Thursday, October 22, 2009

kenapa dengan aku???

..hari-hari yg berlalu bgitu bnyak liku-liku yg perlu ditempoh..
..termasuk la aku..
..bnyak dugaan dan cabaran yg aku kena lalui..
..dengan itu, bnyak pengalaman aku dapat dari sehari ke hari..
..dengan pengalaman itulah akn mematangkan diri aku..
..rasa kecewa+sedeh+marah+puas hati+tension mnjadi satu..
..atau aku xda apa2 perasaan skg..
..apa yg aku tau jiwa aku kcau skg..
..bnyak ke prob aku???(humm..semua manusia ada msalah)..
..GERAM pd somebody yg bernama _ _ _ _ _..
..xpew arr..
..prinsip aku senang..
..kalo seseorg tu buat baik or jahat akn di balas balik..hukum karma..
..so, aku mls nak marah sgt..xguna..baik aku cool jew.
.
..dari pale otak aku lagi serabut ngan benda2 yg karut marut yg bole skitkan hati aku..


..apa yg penting...




KETAWA+ SMILE+ CERIA=HAPPY



..semoga mood aku setenang mcm air laut nehhh...


1 comment:

Amir Yugi said...

Nape... ak... cm...tk wujud jew dlm blog ko??? Skali jew ko sbt sal ak lepas tu dh tk de. Peliknye (#.#)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...