heartbeat

thx for being my followers

Wednesday, October 28, 2009

aku kmbali kpada asal

..salam..hye..what's up..
..dah lama glew gue xmgupdate blog aku neh..
..dah nak nampak sawang2 dah kat sini..
..hari ni, tbe2 aku ada mood nak mgupdate sbb atas permintaan cik nunu n en.yugi..(xpew2 demi xnak megewakan korang an).hhihiihi..
..nak cite la gak pasal story semalam..


..semalam bersamaan hari selasa..aku, amy, bella, wawa n sue g changlun nak beli barang2 dapor..(anak2 dara masuk pasar..hihihi..pilihlah anak dara yg mcm neh ok..hahaha)..
..xda sbnrnya kami nak beli brg2 tu sbb nak buat jamuan aras bg blog aku..
..mcm2 ar beli..(ayam jew dah 6 ekor, sotong 2, 3 ekor-mst pelik an trsesat sotong??)..
..kami mmg bersepakat nak buat bbq..so ada la plak dak2 aras neh alergik ayam..tp sotong xalergik plak..(tu yg menjadi kemusykilan kat aku tu..setau aku la, org alergik seafood..tp mgkin dorg spesies lain kot..hummm)..



..malam tu, dak2 aras 1 memulakan la aktiviti membakar la an..

..termasuklah aku..aku??mst la tlg ok..nak tau tlg apa??
..tlg menghidupkan bara api nak bakar ayam la..
..ada 2 group sesi membakar tu..
..group aku..(aku,ika,along,dak2 sem1,ziha n ntah bnyak ag la aku pon xingat)..
..group 1 ag (mai,kak bib, ntah sape lg yg pntg kitrg mmg bising la..sbb apa nak lawan ayam sape plg sedap..hahaha)..



..haaaa..kmbali kpd asal..nak mulakan proses mghdupkan api tu memerlukan kesabaran yg tggi..

..yg plg bersabar mstlah ika..aku??aku hnya memekak kat sebelah ika jew..hahaha(perlula sbb pew, aku mst la bg sokongan kat ika..hahaha)..
..akhirnya, api pon hdup berkat kesabaran kitrg walaupon hati kami dah lama jd bara sbb lama glew nak ttgu bara arang tu hdup..
..sabar2 yek makcik sekalian..
..yg pntg kitrg dapat makan ngan jayanya,..



..aku mls nak amek pic sbb pew, aku juz pkai baju t-shirt ngan kain batik jew..hahaha..

..setakat tu jew la story tok semalam..
..k papai,bye,tata,titi,tutu..






p/s:kpd rumate ku, rugi ang xmkn ayam yg aku pggang tu..sedap seyhh..hihihi..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...