heartbeat

thx for being my followers

Monday, September 14, 2009

..hooray!!!..


..macam ni la muka kitorang lepas jwb exam..
(comey x??)
.
.aloo sume..hari ni hari yg happy bg aku sebab exam mikro dah abes dijawab..tp sebenarnya aku xtau pon apa yg aku jwab tu..harap2 btol la kan..berserah n bertawakal jew..balik2 jew dari exam td trus aku mncari2 bella kat blik dia.(merangkap guru tuisyen aku yg xbertauliah n tanpa gaji)..hihihi..sayang bella..aku apa lagi menceritakan tahap kesusahan solan mikro tu kat bella..bella hnya trgelak n menggelengkan kpla jew sebab dia dah trangkan pasal tajuk isokuan n isokos tu!!!..aku n cik ezzah apa ag bengang je la an..wawawa..xpew2 misz seha..dah lepas biarkan ia berlalu..mlm ni plak kitorg ada presentation untuk subjek regulasi undang2 islam..uish2..kami mmg xprepare apa2 lg..slide show pon xbuat lagi..yela, hati dah ada kat kg sekarang..mana la ada mood nak buat assignment sume an..sabar jew la ek..tu sume dugaan utk student mcm aku ni..buat keje last2 minit..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...