heartbeat

thx for being my followers

Friday, January 22, 2010

**the sweet day**=)



uols nak tau hari nie hari apa?mst sume tau hari nie hari ahad.(ish aku nie..dush3 kang..bg penumbuk sebijik..haha).sbnrnya hari istimewa wat mama ku..


HAPPY BESDAY TO MY MOM


SARIHAT BT ABDULLAH


KE-44 THUN









Ya Allah, ampunkan dosa2 ibuku ini.semoga dia mndapat keredhaan di dunia dan akhirat.
sesungguhnya aku sggggtttttt syggggg mak.tak dapat digambarkan dgn kata2.
pengorbanan mak pd kami adik-beradik sgt bnyak.mak merupakan ibu dan bapa pd kami sejak kehilangan ayah aku 3 thun lalu.
mak adalah seorang yg sgt tabah.kuat smgt.loving.caring. dan bnyak lg sbnrnye.


knp aku ckp mak sgt tabah?


mak tak titiskan setitis air mata pon, time ayah aku skit dulu.
dalam hati dia, aku tau mak sgt sdeyh.tp dia tak nak ank2 dia nmpak dia lemah..
aku??of course la nangis tresak2 kat kaki katil ayhku time kat ijn dulu..
memory tue, xpnah n xkan pnah padam dalam dictionary ingatan aku.
siapa sggup melihat suami, bapa,abg dia dalam keadaan wayar berselirat di seluruh badan.dengan keadaan tiub yg agak besar di mulut, lbey myukarakan lg utk bergerak.
hatiku bgitu pilu.aku cuba tahan.tp aku pndang mak, mak sgt kuat n tabah dalam sembunyikan emosi dia.aku sgt kagum pd mak..makkkkkk akak sygggggg makkk!!!!



tp at the same time mak jugak seorg yg agk lawak sbnrnya..
knp aku ckp mcm tue??
mak adalah ank ke-2 dr 7 adik-beradik.usually, mak lah org yg buat lawak dlm family dia.mak akn merepek ntah apa2.pastu, makcik aku pon ckp.."emm..kak hat tue start dah nak merepek."sume akn gelak la..tak kan nak serius all time time kan.kdg2 bnda2 mcm tue perlu dlm family.bg happening sket.=)


I LOVE MOMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!

mmmuuahhhhhhhhh3000000000000x..xoxo..give me ur hug..=p

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...