heartbeat

thx for being my followers

Friday, November 5, 2010

~di saat untuk hilangkan stress~

..wokeyh, di kala diriku dalam keadaan buhsan duduk dekat bilik tue, petang tadi farah@ macha ajak seha pergi jalan2..

..jom2 layan gambo kami kat bawah nie je la..hehe..=))

LOKASI : TASIK GUTHRIE, UUM

PHOTOGRAPHER : GILIR2 ( farah & seha)





ahaks..nie gambo still kat bilik lagi..sempat pose..okies..mata aku tak tahan..nak tdo ke apa nie?aiya..aiya..tang kat belakang tue sila abaikan je la yek.=)




aku dok mencarik siput dalam selut tu..aiya..aiya..tapi malangnya tak ketemu..wakaka..




aiya machaa ko ngah watpe tue?hahaha..=pp




macam nak hujan jer??



wahahaha..machaa cantek selipo ko ek..hehe..jgn marah yek..=)



okies, sempat lagi si farah@macha nie snap gmbo aku time nie..adeii2..



adoyai..lagi farah nie..mmg nak kene nie..siap la machaaaaaaa...


merenung masa depan..adeii2..sian kita dok terperangkap kat US (utan sintok) nie yek..huhuhu..



seyes, muke aku cam bohsan giler..huhu..sabar je la..
tgok la tasek tue merekah2 tanah dia ek?
kuning kan tasek tue?aiya..aiya..tak sggup ak nak berkayak kat situ..
yang berbumbung tue tempat bdak2 nie nak berkayak..




hujan dah mula rintik2 tue..nmpak tak ada gelombang2 sket dlm tasek tue..ahaks..aplikasi fizik sket..apa yang aku blja kat matrik dulu..ahaks..rindu zaman itu..wawawa~~



seyes, mmg kuning gler ayor tasek nie..perghhh!!




tgok la ada kapel dua ekoq kat blkang ngah bersandiwara..hehe..kami bersandiwara kat cni..;)



..setakat tue je lah gmbo yang sempat kami snap..pergghh..buhsan kot..bole la release tension sket2..hujan rintik2 kot time tue..so, ktrg trus blah & beli mknan kat kafe..huhu..wokeyh..


SEKIAN..;)

6 comments:

JeMaH said...

cintaku?????????? eeeeeeeeee

misz sakura said...

elehh..jeles la tue..huwekk..=P

fAr'z hAdi said...

wah..lawa2 pic slaps d edit ye..sy pye x edit lg....tgk la sape camerawomen plak yg snap pic awk 2..kn lawa 2..hahahaha

misz sakura said...

ececeh..btw thx coz jd camerawomen ak yek..hik3..
pasni kita g lagi tau..buhsan dok dlm blk je..hu3..
weyh..jom kuar chglun..hu3..

ash said...

view uum ka nie??

misz sakura said...

yup..
view kat uum..
tasek nie agak kotor sket sbb lpas banjir kat kdah..huhu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...