heartbeat

thx for being my followers

Sunday, May 8, 2011

tak tau nak letak tajuk apa..

as salam...


tak tau macam mana nak cerita. tak terkata dan terluah dengan kata2. hanya orang yang mengalaminya akan paham dengan situasi aku skg. ya ya, setiap orang ada dugaan dorg msg2. aku redha dan pasrah dengan dugaan yang diberikan pada driku. bukan tujuan aku nak menunjuk or nak heboh satu kampung bila tulis kat sni. tapi untuk mengurangkan sedikit beban kesakitan yang perlu aku pikul.



dah banyak air mata aku rembes. dah tahap lebam tak tau nak cakap. dah tak payah nak letak blusher kat muka aku dah. thankss kepada sahabat yang prihatin pdaku. sgt terharu..





aku insan terpilih untuk Allah uji dengan dugaan nih. aku tak boleh berputus asa dan mudah mengalah. semua yang terjadi ada hikmah yang tak mungkin aku nampak skg.




mungkin, mereka ingat aku menangis sebab berita pagi tadi tapi sebenarnya tak walaupon pd hakikatnya ada rasa sedih di situ. aku pasrah. tapi tolong la jangan ketawakan & perli di atas kesusahan orang lain. mungkin kali ni kita bernasib baek, esok lusa kita tak tau. apa pon aku doakan yang terbaek untuk semua..





tak semua masalah aku boley share dengan semua orang. time sekolah dulu, aku ada kekuatan semangat yang menjadi tulang belakang pada driku tapi skg..? owh. jauh beza dulu dan skg. aku redha. sekg aku kene jadi tulang belakang pada semua orang. mampukah aku? kepada Nya saje tempat aku mengadu. manusia mungkin tak paham.



mendengar suara si ibu. tangisan aku tak mampu untuk di selindung dengan suara ceria. ahh. aku bukan seorg yang hipokrit. tak mampu untuk bersuara. hanya mampu berdiam tanpa kata. mendengar nasihat si ibu, aku jadi bertambah sedih. bukan niatku membuat ibuku bersedih tapi itu la hakikatnya aku. tak boleh mendengar suaranya tatkala masalah melanda diri. pasti rembesan yang akan keluar walaupon sebelom tuh dah banyak sgt air mata keluar..




mode: sedih sgt sgt sgt. ;'(

4 comments:

fAr'z hAdi said...

kuatkan smgt ye..insyaAllah, awk akn jmpe penyelesaiannye...Allah xkn uji luar dr kmmpuan hmba-Nya...awk terplih utk di uji..x slah air mata 2 nk kuo..kuokan sumenye..klu 2 yg blh legakan ati 2..tp jgn lme sgt sb nti penat..siyes penat..kuatkan smgt ye yunk ;)

misz sakura said...

thankss farah..
mmg sgt penat sbnrnya..
thankss bg smgt n dgr sglanya..
sygg ko..muah muah..;)

cik nUnU said...

maaf andai banyak mulukai sekeping hati itu..:(

misz sakura said...

xpe..aku pon nak mntak maap gak..
bnyak bnda yg mgkn mengguris ati..huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...